marți, 18 octombrie 2011

Crima e crima!!

 Citeam in dimineata aceasta o scurta povestioara despre avort, care suna cam asa : 


" Intr-o zi o doamna care avea un copilas de un an a mers la medicul ginecolog si i-a spus : 


- As vrea sa ma ajutati, sunt insarcinata din nou si nu vreau sa am doi copii de varsta asa apropiata, am venit la dumneavoastra ca sunteti singurul care ma puteti ajuta sa scap de sarcina. 


Medicul, dupa ce a stat putin pe ganduri a raspuns doamnei : 
 - Am o idee mai buna decat avortul pentru problema dumneavoastra, e o idee ce v-ar scuti si pe dumneavoastra de riscul unui avort, care poate avea schimbari dramatice pe viata. 


Doamna fericita ca medicul doreste sa ii ofere ajutor, cere sa i se spuna ideea. Iar medicul continua : 
- Ce ar fi sa ucideti copilul dumneavoastra deja nascut, ati avea o pauza pana nasteti si ati avea la fel, tot un copil. V-ar scuti si pe dumneavoastra de probleme! 


Doamna inspaimantata raspunde : 
- Doamne fereste, cum sa fac asa ceva, asta inseamna crima!!! 


- Sunt de acord, raspunde medicul, e intradevar o crima, dar am vazut ca sunteti de acord cu asta si m-am gandit ca e mai buna solutia aceasta. 


Medicul o privea pe doamna si a observat ca a facut-o sa inteleaga ca indiferent cand omori copilul, tot crima ramane! " 
 (Mentionez ca e traducere parafrazata, textul nu-mi apartine) 

Am ramas placut surprinsa sa citesc aceste randuri; de atatia ani sunt antiavort si incerc sa le explic cunoscutilor pericolul care pandeste in asemenea proceduri. Dar inca nu am mai citit ceva asemanator, in care medicul sa arate nu pericolul pentru mama, ci pericolul de a face o crima!!! A explicat clar si simplu, crima e crima, indiferent de circumstante. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu