vineri, 20 ianuarie 2012

Se vorbeste de Revolutie...

Am vrut sa nu scriu despre subiectul dezbatut de probabil 80% din bloggeri, am vrut sa evit sa imi exprim parerea dar am decis sa scriu, dupa multe conversatii fie ele in acord reciproc sau in contraziceri! 


Nu am iesit in strada si nici nu imi propun, nu sunt mandra deloc de ce vad pe toate posturile de la TV, nu sunt deloc mandra sa citesc site-uri de stiri internationale care ne compara cu Grecia, nu sunt deloc mandra ca imaginea noastra care oricum nu era una satisfacatoare, a ajuns la limitele bunului simt, asta daca mai exista! 


Nu sunt mandra nici de trai dar nici de revolta! Nu sunt de acord nici cu multe legi dar nu sunt de acord nici cu impotrivire! 


In fapt, prefer sa fiu paralela cu tot ce tine de politica din zilele noastre, cu tot ce tine de asa numita "mafie" care ne conduce tara! 


Singurul lucru care il apreciez din zilele astea e ca s-a luptat pentru Arafat! Pe care il sustin cu tot dragul! 


Desi vreau sa raman "imuna" citesc bloguri, ma uit la TV, urmaresc statusurile celor care ies in strada...curiozitatea si uimirea care e tot mai mare cand vad ca unii oameni nici nu stiu de ce au iesit acolo, unii oameni nu stiu ce ar vrea sa schimbe in tara, unii oameni nu stiu de ce ar schimba presedintele, unii oameni au uitat de Dumnezeu si apeleaza la Chuck Norris(sunt curioasa cum ar reactiona actorul daca ar stii) ! 


Se vorbeste de o Revolutie, dar eu inca nu inteleg de ce? Si am dat peste o fraza interesanta : 


”Revolutia la care visez nu are culoare politica. Pentru ca Romania anului 2012 nu e o dictatura, ci o tara condusa prost. Revolutia la care visez nu e organizata de partide. Pentru ca toti politicienii vorbesc la fel si fura laolalta cu marii capitalisti ai tarii. Revolutia la care visez nu e declansata de oamenii care vorbesc la televizor. Pentru ca Romania e o tara cu televiziuni care nu doar informeaza, ci si manipuleaza. Revolutia la care visez eu e altfel.” (Vlad Mixich)


Eu nu visez la Revolutie, in mintea mea Revolutia se leaga de multi morti nevinovati si eroi neadevarati!

 Eu vreau schimbare, si atata tot!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu