vineri, 23 septembrie 2011

Cat de natural/a esti?

Aud multa lume spunand ca se lupta sa traiasca cat mai natural si sa fie cat mai natural. Dar ma intreb, ce inseamna, defapt, natural?!?

Daca ma gandesc mai bine, si eu sustin ca ma straduiesc sa traiesc si sa fiu cat mai naturala, dar oare reusesc?!?
Cred ca naturaletea vine din sine, asa sunt eu, asa esti tu...cu multe diferente dar cu ceva in comun, suntem naturali!!!

"Naturalii" din toate punctele de vedere, duc o viata echilibrata, plina de activitate dar si momente de relaxare si detasare; sunt oameni care isi valorifica talentele; iar fetele...sunt frumoase prin naturaletea lor, deoarece folosesc acele retete vechi pline de valoare pentru cosmetice naturale, pentru mancare sanatoasa si se imbraca cu haine de calitate (in, bumbac, matase, etc.) .

Ma consider naturala deoarece mananc cat se poate de sanatos, evit fast food, mancare semi preparata sau grasimi si dulciuri din comert. Iubesc mancarea raw, desi nu sunt vegetariana, imi place si pestele si pieptul de pui; iubesc fructele si legumele. Imi place sa ma imbrac cu haine 100% naturale.

Am stilul meu in care am grija de mine si de tineretea mea: folosesc masti de fata si de par preparate acasa, evit cosmeticele din comert, am mici trucuri pentru probleme urgente....unele secrete >:) , am saptamanal momente de relaxare fie prin citit, fie prin bubble bath, ori amandoua :D , sunt dependenta de servetele, dezinfectant de maini, apa termala si apa tonica pentru corp...:D am si eu fobiile mele...:)

Sunt naturala dar nu perfecta...uneori cand povestesc am tendinta sa exagerez in descrieri...nu mint, doar imi spun ideea mea amanuntit ...:-) si defectele sunt multe...

Am scris despre mine sa te fac sa te deschizi si sa scrii despre tine...nu mie, ci tie!!! Uita-te...cum te imbraci si de ce?!? Cum ai grija de tine?!? Cat iti recunosti din defecte si cat incerci sa pari perfect/a?

Ah si sa iti introduc o mema : da o tura pe http://taropadesign.blogspot.com , sa vezi cum unii, investesc in talentele lor :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu