joi, 19 iulie 2012

Voi ce vreţi de la România?!?

De câteva zile încoace mă gândesc enorm de mult la cuvântul "monarhie", un cuvânt nu prea mult folosit de poporul român. Mă oftic la culme când văd cum poporul îşi uită propria istorie, ma refer la istoria recentă, începând cu 1800 şi până în zilele noastre; mulţi români habar nu au că România a dus-o cel mai bine în perioada monarhă, că eram văzuţi bine pe plan internaţional şi eram un popor demn de admirat! 


Am încercat să înţeleg unde s-a pierdut imaginea României, nu în Comunism, deşi majoritatea tind să dea vina pe Ceauşescu, România şi-a pierdut imaginea în ziua în care a ales să devină o ţară democrată, nu am nimic cu democraţia, dar cum poţi să îţi doreşti ceva ce nu cunoşti?!? Nu sunt de acord nici cu Comunismul, deoarece eram prea mică să înţeleg regimul lor, nu pot bate cu pumnul in masă că Monarhia e cea mai bună alegere pentru că nu am avut şansa să văd cum e România în perioada monarhă, însă nu sunt de acord nici cu democraţia plină de reguli şi legi fără logică. Mă întreb, dacă am motive să nu fiu de acord cu nici o modalitate de conducere şi doar acestea 3 le am, ce aleg? Simplu, MONARHIA.


Aţi analizat vreodată statutul, reacţiile şi personalitatea Regelui Mihai şi a principesei Margareta? Eu da, şi îmi place ce am văzut : educaţie, stil, cultură, respect, demnitate, etc. Oare nu de asta are nevoie şi draga Românie? 


Aţi urmărit discursul Regelui Mihai de la Parlamentul României, din toamna anului 2011 ? Încă un motiv pentru care aş alege monarhia. Urmăriţi video-ul ataşat de pe youtube şi mă veţi înţelege. 


Eh şi sunt convinsă că puţini ştiu motivul pentru care a cedat în faţa Regimului Comunist, iată ce afirmă Majestatea sa : 
Aici, în acest birou, i-am primit. Mi-au spus că, dacă nu voi abdica, vor ucide 1000 de studenţi. Ce puteam să fac?"
Fostul suveran, gonit de comunişti în 1947, a petrecut marea parte a vieţii sale în Elveţia, în aşteptarea unei reveniri la tron. În ciuda vârstei de 90 de ani, încă speră că monarhia va fi reinstaurată în ţara sa”, mai scrie Le Monde.


Nu ştiu cât de clară am fost, însă vă încurajez să mergeţi la o biblioteca şi să cereţi cărţi despre abdicarea României, despre viaţa regelui Mihai I şi despre vieţile politicienilor care ne conduc...ce ziceţi, cine merită admirat? Politicienii sau Regele?  Ştiaţi că Regele încă e o prezenţă plăcută în alte ţări, precum Anglia, Spania, Austria, etc. 


Sunt mândră că am avut un Rege care pentru popor (cei 1000 de studenţi) şi-a cedat locul, o dovadă clară că nu a condus ţara din nevoia de a-şi aduna averi imposibil de dovedit şi de a se folosi de nume. În schimb, cei care ne conduc acum asta fac, prim-ministrul din a2a zi de conducere a mărit salariile bugetarilor, adică şi pe a lui, ştiţi că un prim-ministru la ora actuală câştigă peste 8000 de lei lunar? Puţin comparativ cu salariile noastre, a oamenilor de rând care plătim impozite şi taxe pentru orice, nu?!




Şi să vă dovedesc încă o dată cât de interesată sunt de monarhie, închei cu un citat al regelui, care cu siguranţă o să rămână în istorie, fiind deja preluat de "Români celebri"(pagina pe facebook):

"Lumea de mâine nu poate exista fără morală, fără credinţă şi fără memorie." (Majestatea Sa Regele Mihai I ) 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu